fredag 31 december 2010

Gott nytt år


Har ett avslöjande att göra till er här på bloggen. Nu blir ni nyfikna va? Saken är den att jag tänker sluta blogga. Inte en rad ska skrivas, ingen bild kommer att läggas ut. Inga nya inlägg....på hela 2010 ;)



Gott nytt år till er alla. Är med sambon hos mina föräldrar i Gävle över nyår och hälsar på. Bilen började strejka så vi fick ta tåget i sista minuten. Det är dock roligt att åka tåg, har hört följande på resan mellan Köping och Gävle:
Samtal 1: Pojke o man på tåg.
Pojken: är du min pappa med glad frågande min?
Mannen: nej jag är din farbror
Samtal 2: Alkoliserad man till sambon
Mannen: Är det långt in till stan?
Sambon: vet faktiskt inte, jag bor inte här.
Mannen: Men jag är ju en polare, en vän!!!
Sambon: jag vet inte ändå...det spelar ingen roll hur mycket polare du är
Mannen: bra svar grabben
Som ni hör kan man få höra de mest lustiga saker när man är ute på resande fot. Sånt får man knappast vara med om när man åker bil. Om man ska se det possitivt.
och återigen!....
ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR OCH EN TREVLIG FORTSÄTTNING TILL ER ALLA!!!!
Hoppas att ni fortsätter läsa min blogg under ett händelserikt 2011. För mer tänker jag faktiskt inte blogga i år

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar