lördag 1 januari 2011

En ofattbart stor dag


Välkommna tillbaka efter det långa upphållet från förra året.


En ofattbart stor händelse har hänt idag. En sådan incident som får världen att stanna upp ett dag. Nosande, som att den skulle ha känt sig för inför det stora som nyss inträffat. Idag är nämlgen den dag när David såg Gävlebocken för första gången live.....trumvirrvell eller nåja, ett pip från en hundleksak i bakgrunden medan jag skriver. Lätt att ta miste... Tror inte sambon förstår hur stot det är, inte jag eller någon annan heller för den delen. Vi är alltså troligen lite bakom flötet allihopa.


I morgon bär det av hem till Köping igen. Idag hann vi besöka min farmor. Allt var bara bra med henne, fick fikapengar (en stor fika) samt en pläd till "lilljäntan" som hon utryckte det. Inga tvivel om kön där inte. Själv tror jag nog dock att det tvärt om inte alls är en jänta utan en pojke. Någon lär ju ha rätt med andra ord om h*n inte blir tvåkönad och det hoppas jag inte på. För min del får den ha vilket kön den vill, bara h*n är frisk.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar