torsdag 6 oktober 2011

Men jag har bara regn hos mig

Seg torsdag som gäller här hemma. Hade tänkt gå ut på en promenad med Vincent men de känns inte alls lockande i det här vädret. Den som påstod att de inte finns dåliga väder bara dåliga kläder hade fel. Att gå på upptäcktsfärd med en bebbe är ingen hitt under ett kilo regnkappor, så är de bara!

Undrar lite vad den där varma hösten alla snackade om höll hus? För jag såg den bara några enstaka fjuttiga dagar jag -om ens det - Varav en av dem spenderade jag i bil. JUST MY LUCK eller vad är det man brukar säga?

Vincent är dock jättenöjd med hösten. Tänk alla fina löv han kan titta på, så inget ont som inte för något gott med sig. Visst gillar även jag hösten, de tråkiga med den är vetskapen att snart kommer alla de där ***** plogbildarna som plogar isgator överallt i brist på annat och kylan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar