måndag 28 maj 2012

Måndag





Tyckte den här bilden på Vincent var lite rolig så den bjuder jag er på såhär på måndagsförmiddagen. Igår var de mors dag och Vincent grattade mig genom att vakna med överfull blöja. Sen åkte vi till Kolsva för att gratta Davids mormor Kerstin på morsdag, samman med Benita, Linda och Oliwer såklart.

Vincent var fräck och snodde en bit bulla innan vi börjat fika sen blev han lite otålig på vägen hem. Annars skötte han sig bra.

I Helgen har vi även varit på köpingsfesten. Det är väl skälet till att jag inte har bloggat på ett par dagar. Jag köpte en klänning och åkte karuseller, sen blev det en hel del latmat så får väl kompensera genom att äta lite nyttigare ett par dagar. Vore ju trist om jag inte kommer i bröllopsklänningen sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar