fredag 31 augusti 2012

Älskade familj

Hittade bara den här extremt dåliga bilden på vårt nya skåp. Men nu får ni se hur det ser ut iaf.

Jag måste ha världens bästa sambo. Är sjuk och krasslig så han överraskade mig med blommor, choklad och snart en hembakad paj! mumma. Jag blir ju rent bortskämd. Måste säga att jag älskar min blivande man otroligt mycket. Tänk vilken tur att jag har honom.

Vincent har börjat på dagis också. Att det kan kännas så svårt att lämna ifrån sig sitt lilla barn och ansvaret för honom på dagarna. Nu går han ju inte direkt länge om dagarna, bara 15 timmar i veckan. Det hindrar det dock inte från att kännas vemodigt. Min lilla prins blir ju stora killen innan jag ens hinner blinka!

Älskar mina fina killar.


Nä nu ska jag gå och mumsa paj...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar