onsdag 5 december 2012

December

Redan december och jag har redan avklarat mer än halva praktiken. Oj, vad tiden går fort. Ska snart gå för en kvällstur. Men tänkte först slänga iväg ett litet blogg inlägg.


Tänkte ge er lite ideer till era önskelistor från en rar butik jag hittat.( http://www.gardsromantik.se )





En fin vit gustaviansk tavla med en lagerkrans och en ängel på.




Vem älskar inte motivet med ängeln och barnen? Jag gör det iaf.....



Minst en fågelbur behövs i var man (och kvinnas) hem och denna är ju bedårande!



Kandelaber är ju nästan ett måste det med. Ger fiktigt mysig stäming hemma tycker jag.




En söt fransk soffa för den som har plats och plånbok till det...vilken kanske inte direkt gäller mig. Men man kan ju alltid drömma lite...eller hur?


 Ja det var lite smått och gott. Lite inspiration i snökaoset. För visst känns vintern lite lättare att uthärda om det är fint och mysigt hemma?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar