tisdag 12 februari 2013

Tentaplugg

På fredag är det åter igen dags för tenta. Känner mig inte alls peppad. Men bara att försöka fokusera på. Är väl vädret kan jag tro. Vill kunna gå ut med Vincent och leka i solen. Men våren lär väl låta dröja på sig än ett par månader.
Får se om Vincent låter mig plugga idag eller om jag får passa på när han sover middag och sen när David kommer hem. Vore ju bra om jag kan få sitta en stund mitt på dagen också. Är ju en ruskigt kvällstrött individ jag. Så pluggnätter när bara att glömma. Nej, helst ska allt pluggande ske på förmiddagen så jag kan göra annat resten av dagen om jag får bestämma.

Börjar bli dax att köpa vår kläder åt vincent också. Skaljacka/byxa hade jag tänkt mig han ska få till våren. Så slipper han de där jobbiga regnkläderna som de i tid och otid väljer att sätta på honom.Stackarn han kan ju få värmeslag! Så därför ska jag göra slag i saken och köpa hem sådana till honom innan de tar slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar