måndag 15 november 2010

Hektisk dag

Idag är det fullt upp, så dagens inlägg blir lite bildfattigt. Antar att ni överlever. Bakar föresten en paj som seriöst ser lätt skum ut, hoppas den är godare än den ser ut. För i nylägen ser den mest flottig ut om jag ska vara självkritisk. Förstår inte hur vissa lyckas med att baka så det ser ut som det skulle vara köpt på café, jag är klart inte en av dem i alla fall. Nu vet ni det! Mina bakverk bör ätas på egen risk... Mina framtida barn lär ju knappast påstå att mammas är godast, för då lär de sakna smaklökar totalt. Den saken är klar.

Med andra ord jag har ett liv utöver bloggen också om någon betvivlat det.

Ikväll blir det träna, med lite tur hinner jag plugga lite grekiska glosor idag också. Det skulle behövas så man inte hamnar efter en massa. Är galet trött dock så jag lär nog sova lite innan för att orka med allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar