onsdag 10 november 2010

Snö!

Så här såg det ut utanför mitt fönster i morse

Nu har den kommit, den som jag hoppades skulle dröja åtminstånde en månad till nämligen snön!
I går morse var marken fint grå och lövmosig. Sen runt tolv började det snö och fortsatte så i stort sätt hela dagen. hua....med andra ord är den winter wonder land ute just nu eller nåja det är inte speciellt fantastisk alls i mitt tycke. Tur det finns folk som uppskattar det i alla fall...
Lite vita fingor av snö som singlar ner till marken på första advent hade varit mysigt. Sen kunde den försvinna igen till nyår. perfekt

Igår när jag kom hem efter massa förseningar hade gjort hemlagad pizza och tänt levande ljus. Han är verkligen underbar! Sen avslutade jag dagen med ett varmt bad o badbomb från lush! mys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar