tisdag 22 mars 2011

Imorgon blir man ett år äldre då...

Jupp, jupp i morgon blir man hela 24 år gammal. Undrar var tiden tar vägen egentligen? O fortare lär de ju som bekant gå. Läskiga tanke, i ett vipps kanske man sitter där som 85 år gammal....ska fira på lördag dock, men tänkte försöka övertyga Sambon om att vi ska fira fika lite i morgon också....är sjukt sugen på paj om inte annat, så det skulle inte sitta fel.

Synd bara att man bor så långt från föräldrar och syskon så att de inte kommer hit. Tur det finns en massa najs folk i Köping också. Hade varit midre kul att sitta själv och hänga...


Men grattis i förskott till mig får man lov att säga så? :P


För att fira detta bjuder jag på en helt sjukt galen bild på mig själv. Den absolut fulaste och konstigaste jag kunde hitta. Ser ut som jag rymt från dårhuset eller nå...men det bjuder jag som sagt på. pöss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar