onsdag 30 mars 2011

Snart April

Förlossnigen närmar sig med stormsteg och vi är snart inne på månaden innan bebis, om han inte tittar ut tidigare förstås, då blir det månaden för bebis. Tur då att sambon skaffat en bil, skönt så vi slipper ta taxi till BB och kan åka o hälsa på mina föräldrar i Gävle i sommar med bebben. Börjar kännas pirrigt inför förlossningen nu men det ska väl gå bra det också antar jag. Tänk att man om en dryg månad kommer att ha en liten bebis här hemma. Helt ofattbart egentligen. Men så roligt. Längtar efter honom nu kan jag lova. Han för dock gärna stanna ett litet tag till och träna lungorna och tjocka till sig. Ska Bli spännande vem som bott där inne i 8 månader nu och hur han ser ut. Tror han blir lik David dock, det känns så. Börjat få en hel del jobbiga förvärkar att man ska gå så i fem veckor till börjar kännas allt annat än uppmuntrande, men som de säger, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. När jag var hos gyn sist var dock livmoderetappen väldigt mjuk, så vem vet han kanske kommer tidigare än 5 maj också.




Vet ni förresten? Naveln håller på att ploppa ut, ser helt galet fult ut. David sa igår, ja de var första gången jag såg slutet på en navel. Tur det inte är så mycket att se då



Ps; David. Älskar dig så otroligt mkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar