onsdag 11 april 2012

Länge sedan sist


Varit inaktiv på bloggen ett tag nu. Skyller på att jag haft mycket att göra. Flytt och nya studier. Börjat plugga till sjuksköterska. Vilket jag stormtrivs med, känns mer rätt för mig än teologin och det handlar väl om att vara sann mot sig själv eller hur?

Bilden ovan är från i söndags. Då vi var till lekparken med lilla V, han har hunnit bli hela 11 månader nu och den 9 maj blir det 1 års kalas. Tänk att tiden går så fort. De var ju nyss han kom till oss! Jag hinner knappt med.

Hoppas ni har haft en trevlig påsk. Det har jag iaf. Hela familjen har varit i Gävle hos mina föräldrar. Inte så ofta vi har möjlighet att åka upp och hälsa på, men i helgen har vi alltså varit i Brynäsland. Vincent var överförtjust för att få träffa, mommo, moffa, mostrar o kusiner....och för att inte nämna voffarna. Voffa var de första han började dagen med att fråga efter när vi var där. Fast de var vist lite läskigt när de skulle pussa honom på händerna. Han tittade på sina händer med en förskräckt min och började sen storgrina. Ändå satt han glatt fram händerna till voffa så han kunde göra om det hela. tokungen min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar