måndag 16 april 2012

Måndag i April

Ska snart gå ned för att prata lite med dem på blivande sommarjobbet. Lite nervöst och spännande faktiskt. Hade från början tänkt att vara hemma och mysa med Vincent hela sommaren, men det nöjet får David istället för jag ska vara duktig och jobba hela sommaren. Inte helt fel det heller för då får vi råd med en riktigt fin bröllopsresa nästa sommar!

Börjat planera så smått inför bröllop mellan mig och David tills början av sommaren 2113. Då jag alltså blir fru Osbeck! Inte illa va? Lär bli en utmaning att hitta ett par superhöga och bekväma skor att gå in så jag ser så lång ut som möjligt. Långklänning och kortis är ju annars inte de bästa vänner inte.

Något i stil med dessa skor kan jag tänka mig att ha.

Wildflower: Camisha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar