fredag 17 september 2010

Höst

Förlåt kära bloggläsare för att jag varit inaktiv ett tag nu. Har haft bättre saker för mig helt enkelt eller snarare mkt med skolan och livet i övrigt. Allt är i alla fall bra (eller mer än bra) med mig. Hoppas detsamma gäller er allihopa!

Men nu skriver jag igen.

Det får vi fira med ett hjärtligt vardagsdags grattis till oss alla. Det är väl då vi alla undrar vad jag ska hitta på idag. jo, ni förstår. Då det faktiskt är både höst och vackert väder tänkte jag tvinga med sambon på en höstprommenad. Det tycker åtminstone jag låter som en toppen ide....vem vet vi kanske ses ute i det fina vädret?

Har kommit igång med grekiskan i alla fall. Rätt roligt faktiskt. Lär väl börja rabbla grekiskans underbara grammatiska möljigheter i sömnen snart. Stackars David, hehe....


Här kommer lite inspiration till höstpromenaden, om vi känner er allmänt omotiverade eller vad som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar