torsdag 30 september 2010

positiva dagen


Enligt facebook är det positiva dagen idag...

Mått så illa idag att jag inte tog mig till skolan, Härligt värre. I övrigt är sambon på en kurs och borta till sent ikväll så det känns lite tomt här hemma. Saknar honom redan, tur han inte ska vara borta ett par dagar i alla fall. Då hade jag väl fått abstinens eller något i den stilen.
Får passa på att plugga lite så kanske tilden går fortare. Var över till Linda en stund idag också. Kände att jag inte enbart kunde sitta inne o illamående självömka. Sådant ligger inte för mig alls och jag tror lite frisk luft bara gör gott! Får hoppas att det släpper snart. Intressant dock hur illamående och kräkningar kan dra ner på humöret! Lite som en varning, du får inte vara för tillfreds med din tillvaro!

Man får försöka tänka positivt!....detta är ju trots allt positiva dagen

Imorgon ska jag dock iväg till Uppsala och skolan igen. Sen ska jag träffa självaste Johanna. Ska bli trevligt. Innan dess har jag en massa grekiska glosor att plugga in tills i morgon.

Önskar er alla en fortsatt trevlig positiv dag

Puss o kram, syns på stan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar