lördag 28 augusti 2010

Stilla dagar

Nu ska man lämna cilivisationen och bege sig ut på stilla dagar med skolan. Söndag till tisdag. Kan inte påstår att jag är speciellt peppad, då vi i princip inte får prata med varandra utan ska vara tysta när de inte är nån typ av uppgift.

Det ska väl verka avslappnande attha ett lugnare tempo och gå tyst. Men seriöst. Jag blir stressad bara av tanken. Gillar inte alls det tempot eller att vara tyst!!!

Alla är vi ju olika och jag kan inte föredra tanken på detta!!!!! hua hua hua!!!!

possitiv inställnig is da shit!?!

Jag lär behöva terapi efteråt. så är det bara alternativt en dunder social aktivitet. Med andra ord syns vi nästa gång på onsdag...men ha det gött under tiden kära läsare....det ska dessvärre inte jagEn liten bild på "min" finaste misse. Dessvärre har jag knäppt bilden så den blev dålig. Fast ni ha väl redan märkt att jag inte kan knäppa kort ;O

1 kommentar: