lördag 2 oktober 2010

Lördagsmys


Ska snart kolla på titta på hon snackar också med sambon (föredrar dock första filmen, den är klart roligare).Har bunkrat upp med lördagsgodis och trocadero, det är en klar favorit på läskhyllan enligt mig, när jag var liten brukade jag och pappa köpa en toast och paraply läsk som jag kallade den när vi var ute på stan Det var en klar favorit när jag var liten, något jag längtade till när han och jag var på stan ett alternativ till detta var loranga och grodbakelse. Mys på hög nivå med andra ord. I natt hade vi nattgäst i form av Davids systerson Oliwer. Han hade ont i magen stackarn så han grät oavbrutet till allas "förtjusning" Men andra ord är man lite småtrött nu. Men det var trevligt ändå, han är sjukt söt och rar när han inte är på ont i magen humör. vem skulle vara på topp men magont?
Igår hade vi också invigningsfika för våra nya tapeter. Känns så obeskrivligt skönt att slippa se den där fula, fula väggen! Går inte att beskriva.

I morgon ska jag till kyrkan här i Köping, ska tydligen bli kyrkvärd och i morgon ska jag få en introduktion till kyrkan här. Spännande och roligt att få göra någonting aktivt vid sidan av allt skolarbete, känns som att jag behöver det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar