torsdag 7 april 2011

28 dagar

En liten magbilds kavalkad kommer här. Är numer i vecka 35 +6 och det är 28 dagar kvar till beräknad födsel. Haft en hel del förvärkar och uppmjukad livmoderetapp ett par veckor nu. Tycker dock att tiden går väldigt segt just nu. Intressant egentligen, borde det inte gå snabbare ju närmare målet man kommer? Inte i mitt fall i alla fall. Börjar förstå dem som säger att det känns som att bebben antagligen kommer att stanna där inne för evigt. Tur att det inte är fallet dock.

Är föresten rätt soligt idag. Vilket också syns på bilderna, det blåster dock. Det gör att det inte känns speciellt lockande att gå ut och röra sig en sväng, även om det inte hade suttit helt fel med lite frisk luft.
Magen från sidan. Bilden blev lite mörk dock, man kan tro att jag är en rätt kass fotograf, men det är en bild i alla fall. Inte helt lätt att ta bilder på sin egen mage kan jag säga. Men allt går bara man vill...Där ser man tydligt det dåliga med att ta hål i naveln, fått en rejäl blemma mitt mellan in och utgångshålet för smycket. Snyggt värre...Fast det hinner väl antagligen komma fler. Tur de bleknar rätt bra på sidorna, som dem man fick under puberteten i sidorna, de syns nästan inte alls längre. Den nakna sanningen om min mage dock, den kan ju trots allt inte se likadan ut hela livet...eller hur?

När man ändå pratar om magens utseende ser man även att jag gått och blivit med en hormonrand, chickt värre

...Också ytterligare en bild på magen från sidan, med sol och allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar