lördag 23 april 2011

Promenad?

Är sugen på att gå en promenad. Så är det, varken mer eller mindre. Inte konstigt när man tänker efter, för ute är det verkligen kalasfint väder. Kan man bli annat än sugen på att gå ut och rasta apostlahästarna då? Nä tänkte väl det! Det är verkligen någonting speciellt med våren (bortsett från pollen) som ger en alldeles speciell känsla inuti, som jag bara älskar. Våren är min högtid helt enkelt. Man har ju en hel sommar att längta efter. För tillfället är det visserligen rätt jobbigt att gå på längre promenader, men det betyder ju inte att man inte kan njuta för det!

Därför föreslår jag en promenad i det fina vårvädret till alla läsare! =)

En sak är visserligen trist, det kommer jag inte ifrån, det är att det inte blir någon påskmat för mig iår. Syrrorna, min farmor och moster osv sak äta påskmiddag idag hos mina föräldrar. Alla utom jag med andra ord. Som har en tämligen vanlig lördag att se fram mot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar