fredag 15 april 2011

Paket!

Idag fick jag och David (och bebben och Joey ) ett sperfint paket från bästaste Emme! I det låg tre bodyn jättesöta, ett gulligt brev och lite kattgodis till en gillande misse. Tänk ett paket som både prasslar och luktar gott!....Dagens högvinst för en gottesugen katt.

Så nu kommer bebben alla gånger bli snyggast i stan med så fina kläder från tant Emme. Min favorit är helt klart den orangea, den tillockmed påminner om Emme för övrigt, glad och färgsprakande =)


Man kunde nästan tro att någon kisse redan varit där och undersökt innehållet
finaste och mest färgglada paket jag fått skulle jag säga. Dunderfint, en riktgt uppmuntringskaramell. Kan man bli annat än superglad åt något sådant? En glad body, hoppas bebben ser lika nöjd ut när han har den på sig. Då lär detta bli åtminstånde min favvoritbodyBlått är flott är det inte så man brukar säga?
Och sist men inte minst body nummer tre. Lika mjuk och skön som de andra kan tilläggas. Inte hunnit öppna plasten när jag tog bilderna dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar