måndag 20 juni 2011

Gästbloggare

Om en vecka är det midsommar igen. Blir det fint väder kanske man kan tvinga med familjen och dansa runt stången.


Vincents dagar är mer händelserika än man kan tro. Hittills har det sett ut på följande sätt och då är klockan bara strax innan 3. (Struntar i klockslag) Därför har bloggen idag en tillfällig gästbloggare - Vincent!


*Vaknar- tidigt - hungrig
*Äta lite -detta är min favoritstund på dagen. Det jättetidiga morgon målet.
*Somna om
*Vakna igen, denna gång av att ha bajsat - vill inte somna om igen. Nu är det dags att undersöka lite saker som min smaskiga hand. Tänk vilka saker man har! - oj den var visst spännande för att jag var - hungrig, därför blev nästa projekt: ...
*...Äter lite till
*Blir tjurig - bättre efter att ha myst en stund med mamma och pappa
*Tittar på lite leksaker medan mamma och pappa äter frukost
*Slickar lite på pappa när han säger hejdå, innan han går för dagen
*Äter - var dock inte alls så hungrig som jag trodde, men smarrig värre var det!
*Pratar lite med mamma
*Leker lite i mitt skojjiga babygym - Tänk vilka spännande saker som hänger i det och hur mycket jag kan vifta med mina armar och ben och göra ljud!!!
*Äter lite till
*Sen blir jag tjurig igen - Har lite ont i magen. Men det blir bättre när mamma masserar den lite lätt.
*Somnar - Så mamma får chansen att skriva åt mig. Är inte jättehaj bra på det än. Men väldigt intresserad av datorer och mobiler ska ni veta. jässp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar