tisdag 14 juni 2011

Ja det var en dag i juni


Har gjort i princip ingenting alls idag. David och Anders har spelat och jag o Linda har suttit i köket. Inget vidare sommarväder har det varit, så att gå ut på en promenad eller till sandlådan känns mindre lockande. Vem sa att de skulle vara vackert väder på sommaren? Få hoppas på bättre väder i morgon.

Ska bli intressant att se om jag får det paket jag beställt, enligt sidan hade posten tydligen förstört paketet ( hur tusan man nu kan förstöra skallror i mjukt tygmaterial?) De ska tydligen skicka ett nytt till mig i efter fredag. Så jag får se vad som händer. Borde ha det i slutet av nästa vecka i sådanafall.

Vincent tackar föresten sin gammelfarmor väldigt mycket för det bamsebabygym som fått i present. "Det är skojjigt värre att ligga där och sprattla och titta på alla roliga figurer, även om jag snabbt blir rastlös och vill hitta på något annat äventyr. Ofta blir jag lite trött av alla intryck också och vill sova en stund efteråt"// Vincent

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar