tisdag 4 juni 2013

4 dagar kvar.


Nedräkningen till dagen B fortsätter. Fuskar med bröllopsdieten idag så jag ska orka skriva terminens sista tenta. I etik och vårdprocessen. Känner mig helt ofokuserad, hoppas det ska gå vägen ändå och att jag har tur med frågorna.
I morgon kommer min underbara syster dotter hit till oss i köping också! Hon ska vara tärna på bröllopet, ska bli spännande att se vad hon kommer att tycka om tärnklänningarna. David ska på kryssning i morgon så då slipper dessutom jag och Vincent vara ensamma hemma. Är ju trevligt med lite vuxet sällskap också. Får passa på att ha en riktigt tjejkväll i morgon, lägga ansiktsmask och lite sånt kanske? Hoppas på fint väder så man kan sitta ute och sola lite också och bättra på brännan till bröllopet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar