tisdag 4 juni 2013

Nedräkningen fortsätter



Nedräkningen till vårt bröllop fortsätter här på min blogg. Idag är det bara 3 dagar kvar till dagen B. Nu går det verkligen undan, om några timmar ska jag och Visse möta upp Angelica på stationen, innan dess ska dock David bege sig iväg på kryssning. Undrar om man kan hoppas på att han kommer hem med någon mumsig likör? Det vore hinte helt fel faktiskt.

Hoppas på fint väder idag så vi kanske kan sitta ute i lekparken och underhålla Vincent ett par timmar, nu närjag inte har tentan att plugga till mitt i alla andra förberedelser. Ska nog äta pluvershakes imorgon och på fredag, för att förhindra att jag ser uppblåst ut på brölllopet och så jag ser lite extra slimmad ut framme vid alltaret. eller slimmad och slimmad, haha...ja de säger ju att allt blir vad man gör det till så varför inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar