lördag 1 juni 2013

En vecka kvar

Nu är det bara en vecka till dagen B. Det går nästan för fort, hinner ju inte med! På lördag den 8:e blir jag fru Osbeck. Lär ta ett tag att vänja sig vid mitt nya efternamn.

Igår blev jag kidnappad av mina tärnor Tette och Linda på en snäll variant av möhippa. Först upp till Teresia för att dricka cider och äta jordgubbar doppade i choklad.

De hade gjort världens finaste "bröllopstårta" av kartong med olika "lager" och i dessa låg någonting, gammalt, någonting nytt, någonting blått och
någonting lånat. Bland annat världens finaste armband med berlock från Thomas Saba. Tack så jättemycket!

Därefter dock vi ut och åt, på kirin. Jag tog vegetariska vårrullar till efterrätt och världens godaste kycklingspett med jordnötssås till efterätt...mumma!!!

Efter middan blev jag slutligen släpad iväg på discobowling.

Ni är verkligen helt underbara tjejer!

Idag lär inte bli en helt pjåkig dag heller, För idag ska vi iväg till friends arena och kolla på KISS. Första gången jag ser dem och 3:e gången för min blivande make.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar