lördag 24 juli 2010



Sitter och äter frukost. Hembakat bröd med skinka på och en stor kopp svart kaffe till det. mumma!

Idag ska jag och sambon hem till hans pappa på middag i fyra tiden. Tror det blir någon köttgryta, men är inte riktigt säker. Den som lever får se helt enkelt. Gott blir det med all säkerhet iaf.

Sen skulle jag behöva lite inredningsförslag till lägenheten, vi ska även byta tapeter i hallen och köket, härligt att få lite nytt. När man ändå är i farten med nya tapeter passar de ju alldeles utmärkt att även skaffa lite nya inredningssaker till hemmet. Gärna något som gör det mysigt till den snart kommande hösten. Var tar sommaren vägen? känns som att det nyss var mars?!? Den har nog åkt till varmare trakter, för här i Köping är det bara grått och småkallt.

lägger ut lite bilder på lägenheten här ovan så ni kan se hur det ser ut nu. Lite efter bilder lovas när vi fått tapetserat och inte ny inredning.... kommentera gärna o lämna förslag. Det uppskattas!

Vore det lite bättre väder skulle jag nog tvinga med katten på en promenad. Någonting han inbillar sig att han gillar tills han står här ute med kopplet på sig o vill upp till lägenheten o soffan så fort som möljigt. Gärna innan det också. Helst skulle han nog inte gått ut alls. Fast det glömmer han lika fort igen....Vad kan man säga? är man en extremt bekvämlig kattherre så är man!

Apropå det så behöver även jag ut och röra på mig. Funderar på att börja med någonting kul i höst. Dock, det kan jag säga på en gång....inte jogging....jogga....Det måste vara det största självplågeri som någonsin uppfunnits. Man springer bara där framåt, framåt, fråmåt....fokuserande. I bästa fall har personen åtminstånde satt på sig ett par snygga träningskläder. Vissa ser ju ut att tycka att tortyren är behaglig i alla fall. Värre är det med dem som låter som att de ska få ett astmanfall vilken sekund som helst...OCH då har vi inte ens nämnt de personer som kommer springande utan tröja. Vilket resulterar i att de olyckliga som tåkar passera denna självplågares väg blir drängt i diverse kroppsvätskor! Tro mig det är precis lika äckligt som det låter....eller föresten, nu ljuger jag. Det är betydligt värre. Så ska ni trots allt bege er ut i spåret( eller var ni nu bestämmer er för att jogga) gå det påklädda. Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar