måndag 15 april 2013

Bröllopsnerver

Börjar bli riktigt nervös inför bröllopet nu. Lär vara ett mirakel om jag inte svimmar vid altargången om jag är såhär nervös även på dagen D. Förstår egentligen inte vad jag är nervös över men jag är det ändå. Har drömt de mest konstiga mardrömmar om vigseln, men odsen att någonting ens i närheten av dessa drömmar skulle hända är ju minimal. Jag har drömt om allt från att jag får en stor mensfläck på klänningen precis innan vi ska gå in i kyrkan, till att David blir akut sjuk och missar alltihopa till att jag blir mördad av någon som kommer och frågar efter cigg ute vid festlokalen.

För att prata om någonting trevligare.....Längtar efter att få se brudbulketten live också. Beställde den i förra veckan och ska ha champangefärgade och gammelrosa rosor. Samt blå hortensia och lila orkideé. Droppformad ska den vara till formen. Lite synd att man måste vänta till samma dag innan den är klar till beskådan och jag får se den!

Såg att floret var lite skrynkligt också så har hängt upp det i hopp o att det ska hänga ut sig. Vad kan man göra annars för att få de rakt? Stryka? Ja, jag vet faktiskt inte riktigt så ni får gärna tipsa mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar