tisdag 16 april 2013

Intressant det där....

Det är inte ens två månader kvar till bröllopet och aldrig har man väl känt sig så ful som nu! Hittar verkligen fel överallt och som jag inbillar mig måste åtgärdas på studs.

Huden är glåmig
Ögonen sitter snett
Håret är glanslöst
Läpparna torra
Mängden kroppsfett gigantisk
Magen uppblåst

....Osv.... Osv.....

Är det inte nu man borde känna sig som vackrast, man har mannen i sitt liv som man ska gifta sig med om X antal veckor? Uppenbarligen inte. För så fort ett fel åtgärdats dyker de upp ett nytt. Tusan om de inte är värre än i tonåren! Helt sjukt egentligen att man ska behöva känna så. För det är ju inte direkt så att jag går coh letar fel på folk i min omgivning? Nej ett par leende ögon och de är vackrast av alla. Men när det gäller en själv?

Nu har jag i alla fall varit och bokat tid hos frisören.  Blir en halvuppsättning med lockar i cholkadbrunt hade jag tänkt mig. Hur låter det tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar