torsdag 11 april 2013

Går frammåt

Är inne på dag fyra idag och känner mig faktiskt mindre hungrig och tycker att jag ser smalare ut. Även om det säkert är ren inbillning från min sida. Lägger ut en ny bild på måndag så vi kan jämnföra.

Fick tips om en kaninblogg för att bli av med gamla graviditetskilon runt magen, så tänkte tips vidare den till er också! Kör tipsen stenhårt!

http://minbebis.com/blogg/danijela/tag/platt-mage/

Igår fick jag dessutom G på läkemedelsberäkning II. Måste ha alla rätt på den och inte minsta slarvfel är tillåtet. Känns skönt att ha klarat dem nu. Var faktiskt de tentor jag var mest orolig för inför att läsa programmet då jag är allt annat än bra på matte. Fast klarade den på andra försöket, så är väl inte helt dåligt. Men jag känner det lite som ett nederlag när jag får göra om någonting. Får se det som att jag fick ordentlig tid att träna på L.M och nu sitter talen som berg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar