torsdag 18 april 2013

Tordag

Tänk att det redan är torsdag idag! Fuskade igår och tog en liten bit av Davids hawaiipizza. Hoppas inte det påverkar det slutgiltiga resultatet.

Känns dock som att kroppen börjar vänja sig vid dieten, men det är tur att man inte gifter sig alltför många gånger här i livet. För jag börjar sakna att äta lite godis. En smarrig chokladkaka vore inte helt fel kan jag säga er! Får sukta efter nån god drink eller 2 när jag är i Egypten sen i stället. För det kommer jag sannerligen gjort mig förtjänt av efter detta.

Inte är det något trevligt väder att gå ut och motionera i heller. Kanske kan ta mig en tur till gymmet i helgen så jag får träna lite. En timme på crosstrainern eller dyligt skulle göra mig gott känner jag. Så bara hojta om nån vill haka på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar