fredag 15 oktober 2010

Barnvakt

Sitter barnvakt åt Davids lille systerson Oliwer som för tillfället sover. Han laddar väl för en massa bebishyss kan jag tänka mig. I annat fall akn man ju alltid hoppas att han håller sig lugn och snäll tills David kommer hem, så man hinner plugga lite idag också. Tänkte försöka plugga in alla glosor vi hittills haft på grekiska så dessa sitter som en smäck. örsöka kan man ju alltid, även om det väl lär medfölja att jag får fullt upp i veckan som kommer, har ju bara en föreläsning nästa vecka, vilket känns skönt. Hade dock känts ännu bättre om vi inte haft någonting alls i skolan och man hade fått ett skönt höstlov. Det hade jag inte tackat nej till i alla fall.

Undrar förresten om man kan få sambon att göra äppelpaj. Hans brukar bli jättesmarriga och jag har varit sugen då just äppelpaj i flera dagar nu. Därför borde de ju passa perfekt med det nu tills helgen!

För äppelpaj är ju så gott!

Sån här mumsig äppelpaj hittade jag på recept.nu ger inte alls vill ha begär. Tänk med lite vaniljsås till.....mmmmmm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar