söndag 3 oktober 2010

Fullt upp

Min älskade lilla familj myser framför datorn. Kan det bli gosigare än såhär? > den första bilden, mitt smetiga klet till chockladpudding....Så här åt sambon (o troligen alla andra normala människor) sin

Har haft fullt upp idag, varit i kyrkan som kyrkvärdspraktikant, läste en text och dagens bön. Därefter var jag på teatern till kl fem, då vi ökat tiden på söndagar med en timme. Vilket blir klockan 14-17.00. Mitt i allt detta ska man hinna äta och plugga också, så ni kan tro att jag har varit sysselsatt idag.
Som ni ser har vi också hunnit med lite söndagsmys med chokladpudding och grädde! mumma!!! Det gäller ju att ladda inför nästa vecka då jag har skola varje dag bortsett från helgen, tidigt ska jag upp i morgon också för jag börjar klockan kvart över åtta och det är ju som bekant en bra bit mellan Köping och Muppsala. Hade dock gärna sett att vi fått i alla fall en dag hemma och på så sätt sluppit bussresorna, som i nuläget är mycket påfrestande. Men var gör man inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar