måndag 4 oktober 2010

Vattengympa

Så har man precis kommit hem från ännu ett pass vattengympa med Teresia. Trevligt värre, snart kanske man börjar märka av bättre kondis också. Lär du behövas inför kommande aktiviteter så att säga. I övrig har det varit en lååång dag i skolan. Är bara måndag, men jag känner redan nu hur välsignat skönt det vore med helg igen. Är trött som ett as.

I övrigt är det lite patetiskt att de är med krut i pensionärerna än det är i mig. Men det ska det väl kunna bli ändring på, vill inte överansträng mig bara... Kom förresten på att hur mycket 2 grader kan göra, de var så mycket varmare i barnpoolen jämfört med stora poolen.

Lång dag blir det i morgon och på onsdag också då skolan har temadagar, undrar om man ska vara fräck och ta med något och dugga på. Blir nog behagligast för alla så. lite på mig.

Nu ska jag fika med biskvier och te med min underbara David.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar