måndag 11 oktober 2010

En morgon innan Muppsala

Så här höstigt var det utanför oss i morse. Massa sol och gula löv

Salladen som David håller på ock gör i ordning i skrivande stund
Den här mini paprikan växte i den stora paprikan. Så detta måste ju vara en bebis paprika...eller?


Passar på att blogga lite innan jag ska iväg till Muppsala. Ska vara där till sent ikväll. Börjar längta till min varma sköna säng vid bara tanken. Tur man inte har någon föreläsning i morgon så man har chans att sova ut då i stället. Skönt!

Annars idag ska jag träffa Frida innan vi ska iväg på stiftsgrupp. Med lite tur håller det fina väderet i sig tills i eftermiddag. Alltid trevligt att kunna spatsera runt i Muppsala utan att förfrysa någonting! Och idag ser det ju riktigt lovande ut tkr jag. Sånna dagar är det riktigt mysigt med hösten tycket jag. Håll föresten tummarna att de ska gå bra för David idag på jobbet. Det gör jag i alla fall. Känns extra bra att det är fint väder när han ska vara ute hela dagen. Tyckte synd om honom häromdan när det spöregnade ute och vi inte har något paraply.

Men i alla fall. Hoppas ni får en riktigt härlig dag idag med en massa sol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar