tisdag 25 januari 2011

100 dagar kvar

Nu är det bara 100 dagar kvar till beräknad födsel. Vilket ni också kan se på nedräkningen i högerhörnet på bloggen. Tiden bara flyger iväg och nog märktes det igår på vattengympan att man blivit tyngre och att det inte är lika lätt att göra vissa övningar allt. Börjar känna mig allt annat än graciös, snarare som en flodhäst när man hoppar omkring där i vattnet. Men roligt är det, älskar hur lätt man känner sig i vattnet, mindre ont i bäcken och dylikt har man där i också. Så för er som inte testat rekommenderar jag vattengympa starkt. Även om jag för några år sedan skulle ha sagt att det låter hur löjligt som helst med just vattengympa. Därför ska jag nog släpa med stackars bebben på babysim sen. Sen är det bara att hoppas att han gillar vatten lika mycket som jag gör. Annars kan det nog blir kinkigt kan jag tro.


Längtar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar