lördag 29 januari 2011

Filtar och lite annat

Sån här fin filt beställde jag idag. Sneglat på den ett tag och bestämde mig för att tillslut köpa den. Älskar randigt och lundmyr of Sweden (märket på filten) filten har dessutom en söt ficka för nappen o snutteknut i ena änden. En klar favorit för mig iaf, hoppas bebben kommer att tycka det samma. Tycker även att deras bobys med "älsking" , "gullunge" osv är sjukt söta. Men någon köphejd måste det ju vara också. Särskilt när enbart för en body för drygt 160 kr är lite väl saftigt, när man kan få 2 för det priset annars. Men man kan ju alltid önska sig.

Idag har jag varit gräsänka hela långa dagen då sambon har varit på mindre gravidvänliga bodaborg ( tänk fångarna på fortet i miniformat) Haft fullt upp idag ändå, först kom Davids mamma över en sväng sen har jag ätit jättegod lövbiff med klyftpotatis hos bästaste Teresia och Robin. Mumma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar