måndag 10 januari 2011

Temlor


Temlor, fastlagsbullar, fettisdagsbullar, hetvägg, semlor kärt barn har många namn.

Semlor, semlor mumsiga semlor. Det ska jag äta idag. Fy vad gott. Måste vara bland det godaste bakverken alla kategorier. För försöka mig på att baka egna sen. Är väl god tid att man lär sig ordentligt nu när man ska få barn. Så man kan bli bullmamma,bullfarmor/mormor, bullgammelfarmor/mormor och så vidare....här snackar vi jämställda ambitioner på högsta nivå!

Mitt tåg var inställt idag så ingen skola för min del. Surt när man faktiskt:

1: gått upp jättetidigt
2:tagit sig till stationen
3: stämplat biljetten

Nåja kan inte hjälpas, får nöta glosor och grammatik hemma istället. Måste dock köpa ett nytt kollegieblock att skriva ner glosor i för mitt är i princip slut sånär som på en sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar