onsdag 5 januari 2011

lilllördag


Det är precis vad jag är sugen på just nu, massa mumsiga godisar. Får maka mig till affären och köpa lite sen. Synd sambon ska fixa med ljudet på revyn ikväll annars hade en filmkväll låtit som en bra ide....vadå? lillördag borde väl vara en mänsklig rättighet. Om inte annat, inte långt därifrån. Vore jag diktator skulle det vara det första jag skulle besluta om lillördag åt alla och då mysiga hemmakvällar och ingenting annat. Mysigt skulle vara ledordet. levande ljus, godis och en bra film....ingen actionfilm eller thriller utan komedier för hela slanten.
Om ni skulle ha vägarna förbli och våga titta upp till mig med en godispåse kan jag tipsa om att det är sura godisar jag vill ha, inte lakrits eller engelsk konfekt.

....Nä nu blir det äta och sen träffa Teresia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar