måndag 2 augusti 2010

Gråa dagars skäl att skynda på?




Visst är det så. Life is hard. Inte för att det har så mkt att göra med inlägget egentligen, men jag tyckte den passade ändå. Gillar den -thats it!

Sambon är borta och hjälper sin bror att flytta så idag är det bara jag och katten. Apropå katten, vaknade jag i morse av att han åt på mitt fin nattlinne!
Det var det nattlinnet det... Han saknade väl blomman att tugga på kan jag tänka mig.

Passar på att lägga en ansiktsmask innan David kommer hem. Han förtjänar att hans sambo ser fräsch ut tycker jag, om inte annat förtjänar jag det! Man måste ju få skämma bort sig själv ibland eller hur? Skulle egentligen a lagt ut bilder på dela proceduren åt er, med David verkar ha tagit med sig kameran (med andra ord, vill ni se bilder, besök hans blogg på http://deathosbeck.blogspot.com/ )




puss och kram, syns på stan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar