söndag 15 augusti 2010

Mysko

Ursäkta att man blir misstänksam när man läser detta!:

http://www.aftonbladet.se/pryl/article7620296.ab

Förra månaden gick min Iphone sönder och på verkstaden mena de att de var en vattenskada. Trots att det inte varit i kontakt med vatten och haft sånt där djädrans vattenskydd på sig. En dag blir skärmen helt sonika vit. Allt annat funkar perfekt. Så hade jag varit blind hade jag fortfarande kunnat använda telefonen. Man kan ju alldrig säga helt hundra att det inte rör sig om just en vattenskada. Men jag har seriöst aldrig varit med om en vattenskada som yttrat sig på ett sådant sätt! Den borde ju inte ha skärmen, utan andra delar av mobilen och resten funkade ju så vitt jag kunde se utmärkt! På iphone ska det dessutom finnas en röd knapp som visar på vattenskada. Men denna hade fortfarande den färg den skulle. Skumt om ni frågar mig helt klart! särskilt när man läser detta också. Som sagt jag är ingen expert på området, långt ifrån. Men man har väl viss nivå av logiskt tänkande och erfarenhet av hur vattenskador brukar yttra sig. Exempelvis mobilen utsätts för fukt, fukten vandrar in i mobilen och tar exempelvis batteriet.....och ännu konstigare om en massa andra är med om samma sak ungefär samtidigt! Jag tänker i alla fall inte lägga pengarna på en phone 4. Det är ett som är säkert. Jag vet inte hur det är med er?!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar