lördag 21 augusti 2010

En massa snack men ingen verkstad

Efter att igår ha bakat, klappat söta kattungar, fyndat inredning, powerwalkat, städat, handlat, köpt lite roliga sorters te- vi hade bara det där äckliga ört/äppelteet som jag inte ens förstår hur det kan få tillverkas. Så äckligt är det. Nu har vi bla munkte och persikote hemma iaf.

Med andra ord tänker jag göra detta till den stora officiella slappare dagen. Ni vet en såndär dag då man sitter hemma läser en bra bok och dricker te. Det ändå jag tänker göra idag är att gå till affären då jag lovade mamma att köpa prydnadsjordgubbar till henne och skicka till Gävle. Känns som en väldigt lång sträcka att gå om man ett är lat, 2 har den stora slapparedagen. Men jag vill också kolla runt lite på affären så jag tror nog jag överlever...I annat fall lär ni inte missa det.

Ful vägg..... ja; det är exakt vad vi har hemma

Om ni redan visste det, så ja, den är kvar. Precis lika missanpassat ful som alltid! Bara ännu mer irriterande.

Målaren inte behagat sig hit och fixa våran vägg heller, lätt för honom/henne.Det är ju inte h*n som har en apful köksvägg. Tycker gott de kan få våran ett tag för och få känna på hur det känns att ha en köksvägg som ser ut som en offentlig! Och då är jag snäll i min beskrivning. Den är rent ut sagt brottsligt ful. Fulare än att se Göran Persson dansa med kossan Doris. Då kanske ni förstår vidden av fulhet som den väggen besitter. Eller snarare, det är lätt att förväxla dessa båda fenomen med varandra...

Någon som har lust att byta?

Som ni ser likheten är slående. Jag kan åtminstånde inte se skillnad. Men nått smartskaft där ute gör det säkert.



Vår köksvägg? ---------->Göran Persson och kossan Doris???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar