tisdag 17 augusti 2010

Hösttips

En snygg skjorta hör väl hösten till mer än någonting annat. Tänk er själva en stor varm choklad, en bra bok, en varm filt och en snygg skjorta! det känns helt rätt i höst.


Nått sånt här skulle jag kunna tänka mig mys runt i nu i höst! ----->



Flint Shirt SEK 299, Vila - NELLY.COM

Sen ett litet boktips för att göra mysstunden ultimat. Maja Lundgrens Pompeji är en annorlunda, rolig och läsvärd bok som jag rekommenderar.



.... och visst ja jag höll på att glömma! fy på mig, nu när vi går mot mörkare tider sitter ju en ansiktsmask bra. För att göra trött hy pigg och glas igen gör du helt enkelt så här:

skiva en banan eller gurka som någon tagit alla bananer till andra ändamål (ja inte tusan vet jag ;) ) och lägg i ansiktet i 15 min. Skölj av. Andra problem är ju torr och frasig hy. blanda då havregryn och äggula. smeta in i fejjan och tada!!! låt verka i 15 min

Ett tips: ligg ner medan ansiktsmasken verkar. Åtminstone om du inte gillar att städa galet överdrivet mycket.

Hoppas ni får en trevlig egoboostande stund för er själva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar