fredag 27 augusti 2010

Populär - Den ni!

Nu är man en såndär populär matte ni vet....och varför det? Jo, idag har jag skämt bort Joey lite extra med leksaksråttor med kattmynta.

Tänk att det kan vara så lätt att göra en katt glad. Kanske man bord göra oftare. Undrar vad David skulle säga om det?...Kommer hem en dag och hela lägenheten är full av kattleksaker?

På söndag bär det av mot stilla dagar (sön- tis) med skolan. Det går ut på att man är ute i ingenstans, gör övningar och däremellan är typ knäpptyst. Ska visst vara lugnande. Men seriöst. Jag blir stressad av att inte få prata!!! Rena tortyren skulle jag beskriva det som. Försökte första gången vi var ute på sådant, men har konstaterat att det dessvärre inte är min grej....men vad kan man göra?

Ni lär ju märka om jag överlever. Stackars David lär prata ihjäl honom på tisdag kväll haha....
Ovan är en bild på en av Joeys nya leksaker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar